scarecrow65

اندروید

scarecrow65

اندروید

آموزش استفاده از شماره‌ مجازی و ساخت شماره مجازی برای تلگرام

استفاده از شماره‌ مجازی، به جای شماره‌ی اصلی در ثبت‌ نام‌ها می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. امروز در اندروید ایران به شما نحوه‌ دسترسی به این شماره‌ها را توسط 4 اپلیکیشن برگزیده آموزش خواهیم داد. توجه داشته باشید که اپلیکیشن‌ های زیر تنها با هدف استفاده از شماره‌ی مجازی در شبکه‌ های دیگر ساخته نشده‌ اند و هر اپلیکیشن می‌تواند به تنهایی نقش یک ابزار پیام‌ رسان را برای شما ایفا کند؛ به این معنا که می‌توانید با دیگر دوستان خود که در این برنامه‌ها عضو شده‌ اند به گفتگوی متنی یا صوتی بپردازید. درواقع تفاوت اصلی این برنامه‌ها با اپلیکیشن‌ هایی همچون وایبر، واتس‌اپ و ... در این زمینه است که این برنامه‌ ها به جای نام کاربری، یک شماره‌ی مجازی را به آی‌دی شما اختصاص خواهند داد.

شماره مجازی

- استفاده از اکانت دوم

البته همیشه همه چیز به حریم خصوصی بر نمی‌گردد و بسیاری از افراد به دلایل مختلف مانند مدیریت یک اکانت دیگر برای مباحث کاری یا... نیاز به اکانت دوم دارند تا بتوانند در عین ارتباط داشتن با مشتریان، از اینستاگرام شخصی و خصوصی خود نیز استفاده کنند. در این مواقع وجود یک شماره تلفن دیگر برای ثبت اکانت دوم ضروریست که بسیاری از کاربرانی که چنین امکانی را در دسترس ندارند می‌توانند از شماره‌های مجازی استفاده کنند.

Talk2

Talk2 یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های ساخت شماره‌ مجازی است که نسبت به برنامه‌های دیگری که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت، عملکرد بهتری داشته و تقریبا در تمام وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی قابل استفاده است. این اپلیکیشن برای ثبت‌نام به شماره تلفن شما نیاز خواهد داشت تا کدفعالسازی را به آن ارسال کند و بعد از تایید کردن اکانت، یک شماره‌ی مجازی فیلیپینی به شما تعلق خواهد گرفت و در منوی کناری برنامه نیز قابل مشاهده خواهد بود. کافیست تا شماره‌ی مورد نظر را به همراه کد در اپلیکیشن مورد نظر وارد کنید تا پیامک یا تماس مربوطه را از طریق اپلیکیشن Talk2 دریافت کنید.

دانلود Talk2

Smart Call

Smart Call نیز اپلیکیشن دیگری در زمینه‌ی ساخت شماره‌ی مجازی است که همانند مورد قبل برای ثبت‌نام نیاز به شماره تلفن اصلی شما دارد و بعد از ثبت‌نام و تایید کد فعال‌سازی، یک شماره‌ی مجازی از اندونزی را در اختیار شما خواهد گذاشت. شیوه‌ی کار با برنامه دقیقا مشابه با Talk2 است؛ به این صورت که به محض ورود به اپلیکیشن شماره‌ی مجازی مخصوص شما ساخته خواهد شد و می‌توانید با استفاده از آن‌ها در شبکه‌های مختلف، پیامک یا تماس دریافتی را از طریق Smart Call دریافت کنید و اقدام به ثبت‌نام در برنامه‌های مختلف کنید.

توجه: طبق تجربه‌ی کاربران مختلف، ارسال پیامک تایید در Smart Call ممکن است در برخی ساعات با مشکل رو به رو شود. در صورتی که هنگام ثبت‌نام کد فعال‌سازی را دریافت نکردید، پیشنهاد می‌کنیم دو الی سه ساعت بعد مجددا برای این امر اقدام کنید.

دانلود Smart Call

ESIAtalk

ESIAtalk نیز اپلیکیشنی دیگری برای ساخت شماره‌ی مجازی از اندونزی است که همانند برادر خود یعنی SmartCall عملکرد مناسبی در این زمینه دارد و می‌تواند در ازای ثبت‌نام و فعالسازی حساب توسط شماره‌ی اصلی شما، یک شماره‌ی مجازی را به رایگان در اختیار شما قرار بدهد. خوشبختانه این برنامه نیز همانند دو اپلیکیشن قبلی از آزمایش ما سربلند بیرون آمد و با وجود آنکه در ارسال کد فعالسازی تاخیر بسیاری را به همراه داشت، اما شماره‌ی مجازی تولید شده توسط آن با موفقیت در اپلیکیشن‌های مختلف استفاده شد. بخش دریافت تماس ESIAtalk نیز برای برخی گوشی‌ها غیر فعال است؛ با این حال بخش اصلی، یعنی اینباکس آن بدون هیچ مشکلی آماده‌ی کار خواهد بود.

دانلود ESIAtalk

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.